I'm a title. Click here to edit me

Hallberg-Rassy 64 - brošure i oprema

Standardna specifikacija svih modela

 

  • Rub od tikovine na spoju palube i trupa, na tkz. mrtvoj bandi

  • Potpora za kobilicu koja osigurava duboku kaljužu i čvrsti spoj trupa i kobilice

  • Olovna kobilica

  • Aluminijski vjetrobran ispred kokpita sa staklenim prozorima od kojih se srednji otvara

  • Integrirani odbojnik sa svake strane trupa koji štiti bokove broda

  • Ručno laminirani trup, izoliran divinycellom s transverzalnim i longitudinalnim strukturalnim pojačanjima laminiranim u dno trupa. Pregrade od debele šperploče su laminirana s obje strane za trup broda. Sve su to elementi dobro provjerene metode gradnje koja garantira udoban i čvrst brod.

  • Paluba laminirana s trupom čini brod još čvršćim

  • Voda s palube sakuplja se u odvodnim cijevima kojima ide do otvora ispod vodene linije tako da se bokovi broda ne prljaju odvodnim vodama s palube

  • Čvrsta ograda i bitve su ugrađeni u palubu i trup broda što ih čini puno čvršćim nego da su samo zavidani u trup

  • Kroz unutrašnjost broda se nesmetano prolazi na istoj razini od prove do krme

  • Moderni distributivni električni sustav koristi puno manje kablova (manja težina i manja potrošnja) , dozvoljava personalizaciju svih trošila i pouzdaniji je u upotrebi

  • Vrata svih ormara i pretinaca su u ravnini što izgleda ljepše i lakše se održava, a skrivene pante sprječavaju preširoko otvaranje vrata koje bi ih moglo oštetiti. Ormari i pretinci su dizajnirani tako da stvari iz njih ne ispadaju za vrijeme plovidbe, a svaki ima ugrađenu ventilaciju kako bi se spriječila kondenzacija vlage. Svi veliki ormari imaju ugrađeno svijetlo koje se automatski pali pri otvaranju.

  • Podvodni dijelovi trupa su još u brodogradilištu zaštićeni s dvije ruke epoxi primera i dvije ruke antivegetativnog premaza, tako da se brod isporučuje spreman za porinuće u more.

  • Karakteristike HR310

  • Gornje i donje sartije su odvojene tako da omogućavaju nesmatani prolaz po palubi

  • U kabinama ima 13 prozora od kojih se svaki otvara i iste su veličine kao na HR43 Mk2

  • Salon je iznenađujuće prostran s dvije klupe duljine dva metra i stolom iste veličine kao u HR372

  • Čak je i krevet u stražnjoj kabini duži od dva metra, na najširem dijelu je širok 143 cm, a na najužem 100 cm

  • Kokpit je prostran i dugačak s klupama duljine 2.35 m

  • Brod ima autonomiju od 388 milja s Yanmar motorom od 22 konjske snage na 2/3 gasa

  • Kupaona je prostrana s dva prozora na otvaranje

  • Kuhinja je postavljena tako da se u njoj može lako raditi za vrijeme plovidbe i da ne smeta prolazu ostalih članova posade. Radne plohe su napravljene od umjetnog kamena Plexi Core.

 

Standardna oprema HR64

 

  • Tikovina na palubi, na kabini, u kokpitu i na krmenoj platformi (lijepljena)

  • Seldén jarbol s tri križa, hidraulični vang i stražnji štraj, Holmatro

  • Grijanje toplim zrakom, dva Webasto Airtop 5 kW grijača s dva termostata i izlazima u svim kabinama

  • Elvstrøm Epex offshore glavno jedro i genoa, oba jedra se namataju pomoću hidraulike

  • Hidraulični Lewmar vinčevi, CHST 77 i CHST 58

  • Furuno Fl 50 instrumenti za vjetar, dubinu i brzinu, kompas, instrumenti za nadgledanje rada motora

  • Isotherm frižider s električnim kompresorom hlađenim morskom vodom

  • Isotherm zamrzivač s električnim kompresorom hlađenim morskom vodom

  • Hladnjak u kuhinji koji se otvara sprijeda (za razliku od drugih koji se otvaraju odozgo)

  • Zahodi s električnim ispiranjem

  • Topla i hladna voda pod pritiskom, aktivni filter za vodu, bojler zapremine 75l i električni odvod vode iz oba tuša

  • Spremnici za fekalije

  • LED navigacijska svijetla

  • Štednjak s pećnicom

  • Dva Electrolux automatska ventilatora

  • Električni vinč za sidro, Delta sidro od 40kg, i 70m 13mm lanca

  • Pramčani vijak 20 KS

  • Generator, Mastervolt Whisper, 8kW

  • Snažni ispravljač (inverter), 4000W

  • Perkins motor od 6 litara zapremine i 225 KS, maksimalni moment 700Nm, alternator od 140A na 12V i 55A na 24V instalaciji

  • Trokraki Gori propeler

  • Aqudrive fleksibilna spojka na osovini motora za tiši rad i smanjene vibracija

  • 3 Mastervolt punjača akumulatora

  • 6 bokobrana, 4 konopa 10m/16mm, barjak od tikovine, dvije ručice za vinč, jedna dugačka i jedna kratka.

  • CE kategorizacija dodijeljena od Germanische Lloyda, kategorija A (neograničena oceanska plovidba)

 

Za svaki Hallberg-Rassy brod postoje mnoge dodatne opcije koje zadovoljavaju individualne želje vlasnika. Za detaljne informacije molimo javite nam se na info@moreocean.hr ili na telefon + 385 1 5509501 ili mobitel + 385 98483854.