Evolucija novih modela i sve bolje promišljanje svakog detalja u svakom novom brodu su poznate karakteristike Hallberg-Rassy brodova. Novi modeli se grade na slavi starih i moraju biti još bolji. HR 55 je moderna obrada klasičnog HR 53 s kojim se već prije više od 15 godina ponosio Germán Frers. Novi brod ima dulju vodnu liniju, viši jarbol, više jedrilja, širu krmu s velikom platformom za kupanje koja se zatvara daljinskim upravljačem, ravni dio iza centralnog kokpita predviđen za sunčanje, kokpit je novog i praktičnijeg dizajna, a otvori za ventilaciju na palubi su novi i još bolje zaštićeni od prodora vode.

Iako je na prvi pogled brod sličan svome prethodniku, praktički svi elementi unutrašnjosti su poboljšani, modernizirani. Kabine su prostrane i može se izabrati jedan od nekoliko unutrašnjih rasporeda koji najbolje odgovara tipu plovidbe koji planirate. Zahodi imaju posebni dio s tušem i vrlo često korisni stroj za pranje rublja. Kuhinja se također može prilagoditi potrebama vlasnika i često je odlično opremljena s nekoliko hladnjaka, štednjakom na plin ili struju, mikrovalnom pećnicom i drugim kućnim udobnostima.

 

U strojarnicu se ulazi kroz vrata koja imaju stajaću visinu i u njoj ima mjesta za svu sadašnju i buduću tehničku opremu. Brod ove veličine gotovo uvijek ima generator za struju, desalinizator za proizvodnju slatke vode, klimatizaciju i drugu opremu potrebnu za dulji i neovisni boravak na moru. Motor od 180 KS je odlično zvučno izoliran i pokreće brod s 8 čvorova brzine kod samo 1600 okretaja motora. 

 

Švedski časopis Båtnytt  napisao je u prosincu 2006: "Pitanje je da li je uopće moguće sagraditi bolji oceanski krstaš?"