1/12

 Zašto odabrati Hallberg Rassy

Dugogodišnja tradicija brodogradnje, još od Vikinga, solidni, promišljeni i visokokvalitetni brodovi koji djeluju gotovo skromno. Oni nisu sagrađeni da zapanje, iznenade, demonstriraju i pokazuju, oni su namijenjeni onima koje će se oduševiti njihovim tihim kvalitetama i koji od svoga broda očekuju mirno i pouzdano ostvarenje svojih snova, želja i ambicija. Bez drame. S užitkom.  

 

Hallberg-Rassy je vjerojatno najbolji svjetski stručnjak za ccntralni kokpit. Velika prednost centralnog kokpita je sigurno i zaklonjeno sjedenje blizu sredine broda, odličan pregled uokolo, velika stražnja vlasnička kabina i veliki prostor iza kokpita koji je zapravo kao prostor za sunčanje, odmaranje, silaženje u more, za koktele na vlastitoj terasi u marinama i za udobno sjedenje iza kokpita i promatranje moderne elektronike u akciji dok brod klizi morima.

 

Trupovi se ručno izrađuju u vlastitoj tvornici nekoliko kilometara daleko od brodogradilišta. Najmodernija prevencija osmoze, izolacija Divinycellom, donji dio s posebnim ojačanjem tako da je trup vrlo čvrst čak i u slučaju udara, kaljuža u svakom brodu. Vrhunska obrada drveta i njegova bogata upotreba je također ključna osobina i to su neke od uvijek prisutnih karakteristika, gotovo kao zaštitni znak Hallberg-Rassy branda. Izvana svi brodovi imaju standardnu debelu tikovu palubu koja je ukras svakog broda, ali je i funkcionalna, kao izolacija i površina koja se manje skliže, a visoka kvaliteta tika ne zahtjeva posebno održavanje. Sjedala u kokpitu, dodatna sjedala na krmi i mnogi drugi detalji manufakturno su ugrađeni u HR. Pod palubom sve je od najfinijeg drveta (po izboru tik ili mahagonij), a pretinaca, ladica, ormara malih i velikih ima posvuda, gdje god su se mogli ugraditi. Preostali zidovi su pokriveni drvenim trakama, pod je drven, a vrata i kreveti gotovo su kao skulpture. Mnogi vlasnici i njihovi gosti se osjećaju vrlo ugodno i toplo u takvom okruženju plemenitim drvetom. Rezervoari za gorivo su od najboljeg čelika, kobilica je uvijek olovna, kormilo posebno solidno napravljeno.

 

Svi brodovi su zadnjih godina narasli tako da danas više nije rijetko vidjeti brodove od više od 50 stopa koje odlično kontroliraju stariji parovi koji smatraju da im je život na brodu potpuno udoban. To je moguće zahvaljujući takozvanom jedrenju na gumb, jer danas su svi teži poslovi na brodu potpomognuti ili hidraulikom ili električnim motorima, tako da posada sve manevre, promjene jedara, uplovljavanja i spuštanja sidra može obaviti ne izlazeći iz kokpita.

Hallberg-Rassy 43
Hallberg-Rassy 55